تدوین برنامه جامع مقابله با سرطان در استان سمنان، کیک های آلوده نمودی از جنگ مالی

به گزارش اسپند دود کن، خبرنگاران/سمنان معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات مالی استان سمنان از تهیه و تدوین برنامه مقابله با سرطان در این استان اطلاع داد.

تدوین برنامه جامع مقابله با سرطان در استان سمنان، کیک های آلوده نمودی از جنگ مالی

حبیب الله خجسته پور در نشست تبیینی شورای اطلاع رسانی و تبلیغات مالی استان سمنان اظهار کرد: این برنامه مراحل تدوین را طی نموده و وارد فاز اجرایی شده است.

وی با ابراز رضایت از تدوین و محتوای کیفی این برنامه اظهار امیدواری کرد: عملیاتی شدن این برنامه نتایج و دستاوردهای خوبی برای این استان به همراه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از وجود توآمان دو دانشگاه علوم پزشکی در این استان به عنوان یکی از نقاط قوت حوزه سلامت در استان نام برد و گفت: وجود دو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان در کنار بخش درمانی تامین اجتماعی سبب شده که استان سمنان از توانمندی و زیرساخت های قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات مالی استان با اشاره به ماجرای کیک های آلوده در کشور از آن به عنوان نمودی از جنگ مالی با کشورمان یاد کرد و اضافه نمود: اگرچه بسیاری از ما از وجود این جنگ مالی صحبت می کنیم اما متاسفانه هنوز بسیاری به وجود این جنگ تمام عیار مالی که برعلیه کشورمان به راه افتاده باور ندارند.

وی با بیان اینکه ماجرای کیک های آلوده با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشور طراحی و اجرایی شده ادامه داد: یکی از تاکتیک های دشمن در این جنگ تمام عیار ضربه زدن به فراوری و اشتغال است و در ماجرای کیک های آلوده نیز دقیقا همین هدف پیگیری شده تا به صنایع غذایی و خصوصا صنعت کیک و شیرنی ضربه وارد نمایند.

خجسته پور با بیان اینکه آنها در این عملیات بهداشت روانی جامعه را هدفگذاری کردند اضافه نمود: دشمن می کوشد با ایجاد جو روانی به فراوری و متعاقب آن اشتغال کشور آسیب بزند.

معاون استاندار سمنان در پاسخ به پرسشی در مورد پیگیری های انجام شده در این ارتباط اظهار داشت: اقدامات زیادی در این بخش انجام شده اما هنوز به نتایجی که قابلیت اطلاع رسانی داشته باشد نرسیده و حتما در آینده مسوولین با نهایی شدن پیگیری ها در ارتباط با آن اطلاع رسانی لازم را خواهند داشت.

وی با تکذیب شدید آنچه بعضی ها دست داشتن حاکمیت در این پرونده با هدف مدیریت افکار عمومی و انحراف از بعضی رویدادهای خبری می خوانند به عموم فروشندگان توصیه کرد با خرید از مراکز پخش رسمی مانع از سواستفاده های احتمالی در این بخش شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تدوین برنامه جامع مقابله با سرطان در استان سمنان، کیک های آلوده نمودی از جنگ مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین برنامه جامع مقابله با سرطان در استان سمنان، کیک های آلوده نمودی از جنگ مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید