تأمین اجتماعی لرستان 570 میلیارد از کارفرمایان طلب دارد

به گزارش اسپند دود کن، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: تأمین اجتماعی استان 570 میلیارد از کارفرمایان طلب دارد.

تأمین اجتماعی لرستان 570 میلیارد از کارفرمایان طلب دارد

منوچهر گودرزی در گفت وگو با اسپند دود کن، اظهار کرد: سه ماه یک بار ارزیابی از ادارات تأمین اجتماعی به عمل می آید که در سه ماهه اول سال رتبه 24 در بین 33 استان را داشتیم.

وی شرح داد: با فعالیت های که انجام شد در سه ماهه دوم به رتبه 18 و در سه ماهه سوم به رتبه پنجم رسیدیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: در این راستا عمده شاخص های که تأثیرگذار بود عمدتاً رضایت مندی مراجعه کنندگان بود که کارفرمایان نیز از جمله مراجعه کنندگان هستند که موفقیت نسبی در این زمینه کسب شد.

گودرزی اضافه کرد: 724 میلیارد تا اسفندماه سال 99 مطالبات سازمان از کارفرمایان بود که با تعاملاتی که با آن ها صورت گرفت باعث شد این رقم افزایش نداشته باشد.

وی با بیان در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی استان 570 میلیارد از کارفرمایان طلب دارد، اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت بیمه شدگان رشد داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان بیان نمود: اصحاب رسانه در راستای بیمه دانشجویان، دختران مجرد و زنان خانه دار اطلاع رسانی کنند.

گودرزی ادامه داد: دختران مجردی که تحت تکلف پدر هستند می توانند با پرداخت ماهانه 317 هزار تومان بیمه زنان خانوار بشوند و بعداً از سرویس های بازنشستگی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تأمین اجتماعی لرستان 570 میلیارد از کارفرمایان طلب دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین اجتماعی لرستان 570 میلیارد از کارفرمایان طلب دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید