برترین مربی دنیا از تیم ملی تکواندو جدا شد، فولادی به جای درستی

به گزارش اسپند دود کن، کمیته فنی فدراسیون تکواندو دهم مهرماه پس از پافشاری شدید زهرا سروی نائب رئیس بانوان، رأی به ابقای مهرو کمرانی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان داد و اعظم درستی را به کادر فنی اضافه نمود.

برترین مربی دنیا از تیم ملی تکواندو جدا شد، فولادی به جای درستی

اما نزدیک به 40 روز بعد از این انتصاب، درستی که سال 2019 عنوان برترین مربی دنیا را کسب کرد، از کادر فنی بانوان خارج شد و ریحانه فولادی جایگزین و حتی ثبت نام او در سایت مسابقات عربستان صورت گرفته است.

تعیین نیست چرا فدراسیون تکواندو بدون اعلام این خبر و یا تشکیل کمیته فنی دست به چنین تغییری زده است. اگر قرار بود درستی فقط برای سه تورنمنت داخلی تهران در کنار تیم ملی باشد باید این موضوع به صورت شفاف اعلام می شد، این در حالی است که نام درستی حتی در انتها مسابقات انتخابی و معرفی ترکیب تیم اعزامی به مسابقات عربستان نیز به عنوان عضوی از کادر فنی اعلام شد.

سوال اصلی اینجاست که فولادی بر اساس کدام متر و معیار به کادر فنی بانوان اضافه شده است؟ آیا برای فدراسیون عضویت در یک باشگاه خاص ملاک حضور در تیم ملی است؟ مربیانی که در تیم های دیگر و باشگاه ها در حال فعالیت هستند چه سهمی در تکواندو بانوان خواهند داشت؟

فدراسیون تکواندو اگر می خواهد در مسابقات دنیای نتایج و عملکرد بهتری نسبت به گذشته از تیم بانوان شاهد باشد، تغییرات کلی در تیم بانوان بعد از مسابقات ریاض برترین تصمیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برترین مربی دنیا از تیم ملی تکواندو جدا شد، فولادی به جای درستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مربی دنیا از تیم ملی تکواندو جدا شد، فولادی به جای درستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید