اعلام برنامه جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار

به گزارش اسپند دود کن به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، زمان رو راستی، زندگی شگفت انگیزه، سن پترزبورگ، مزاحم، دوستان ادی کویل، خطر ژنوم و دور از او عناوین فیلم های سینمایی است که از شنبه 30 تیر تا آدینه 5 مرداد ماه از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

اعلام برنامه جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار

زمان روراستی را که اولو گروسبارد در ژانر پلیسی و حادثه ای کارگردانی نموده است، شنبه 30 تیر ماه پخش می گردد. این فیلم محصول سال 1978 سینمای هالیوود است و داستین هافمن، ترزا راسل و هری دین استانتن در آن نقش آفرینی نموده اند.

زندگی شگفت انگیزه ساخته فرانک کاپرا یکشنبه 31 تیر ماه از شبکه چهار سیما پخش می گردد. جیمز استوارت و دونا رید در این فیلم که محصول سال 1946 آمریکا است به ایفای نقش پرداختند.

فیلم ایتالیایی سن پترزبورگ دوشنبه اول مرداد ماه از شبکه چهار پخش می گردد. این فیلم به کارگردانی جولیانو مونتالدو محصول 2008 ایتالیا است و خود مونتالدو فیلمنامه آن را بر اساس ایده ای از آندری کنچالوفسکی فیلمساز سرشناس روسی نوشته است.

مزاحم به کارگردانی ادوارد مولینارو محصول 1973 فرانسه سه شنبه 2 مرداد به نمایش در می آید.

دوستان ادی کویل محصول سال 1973 آمریکا است که توسط پیتر ییتیس کارگردانی شده است. این فیلم روز چهارشنبه سوم مرداد ماه از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

خطر ژنوم به کارگردانی کیم سیونگ سو پنجشنبه 4 مرداد ماه پخش می گردد.

دور از او به نویسندگی و کارگردانی سارا پولی محصول 2006 کانادا است که روز آدینه 5 مرداد ماه به نمایش در می آید.

جشنواره تابستانه فیلم های سینمایی شبکه چهار به تلاش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر روز ساعت 11 پخش و ساعت 2 بامداد بازپخش می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعلام برنامه جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید