اعتراض شدید پرسپولیسی ها؛ فدراسیون امروز برنده شد!

به گزارش اسپند دود کن، افشین پیروانی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: کادر فنی در خصوص بحث فنی شرح می دهد، فقط گله ای که من دارم از فدراسیون فوتبال است. ما فکر کردیم با آمدن رئیس جدید فدراسیون فوتبال، اشتباهات گذشته تکرار نمی گردد، ولی الان در حق تیم عظیم پرسپولیس کم لطفی شده است.

اعتراض شدید پرسپولیسی ها؛ فدراسیون امروز برنده شد!

وی اضافه نمود: من دوست دارم به کمیته شرایط یادآوری کنم، اگر قرار است که به ایرادات رسیدگی نمایند، در خصوص اینکه چرا پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شده است، من فکر می کنم پنج هزار بازیکن، مربی، سرپرست و ... همه از تیم های قبلی خود شکایت دارند، ولی چه می گردد که آقایان به یکباره قانون را فقط در خصوص پرسپولیس اجرا می نمایند؟ الان بیشتر بازیکنان و کادر فنی ما از باشگاه قبلی خود طلب دارند، چرا به این پرونده ها رسیدگی نمی نمایند؟ فقط زورشان به پرسپولیس رسیده است؟ من نمی دانم به کی بگوییم. ما توانستیم پنجره بین المللی مان را باز کنیم، ولی چرا اینجا زورمان نمی رسد؟!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: این مورد نسبت به باشگاه های دیگر هم بوده است. چرا قانون را برای بقیه تیم ها اجرا نمی نمایند؟ کادر فنی ما از پنج جای دیگر طلب دارد، اگر زورشان می رسد اینها را بگیرند. تمام قانون اجرا می گردد؟ در خصوص پروتکل ها سازمان لیگ می گوید پروازها چارتر باشد. کدام تیم لیگ به جز دو سه باشگاه با پرواز چارتر سفر می نمایند؟ کدام تیم هر 10 روز تست کرونا می دهد؟ فقط نشستند از راه دور کنترل می نمایند. اینکه نشد! با اعصاب و روان ما بازی می نمایند.

پیروانی در خصوص اینکه ترابی همراه تیم به آبادان سفر کرد، اما نتوانست برای پرسپولیس بازی کند، گفت: ترابی تا پنج دقیقه قبل از بازی نمی دانست بازی می نماید یا نه. من می گویم اگر قانون را می خواهند اجرا نمایند ما حرفی نداریم، ولی آیا برای همه تیم ها اجرا می نمایند؟ تیم لیگ یکی بدون اینکه یک ریال به بازیکنانش بدهد، امتیاز باشگاه را فروخته است، آیا زورتان به آنها رسید؟ فقط می خواهید بگویید مقابل پرسپولیس ایستادید؟ من می دانم دست به دست هم دادید تا پرسپولیس نتیجه نگیرد، ولی ما پرسپولیس هستیم. سالیان سال است حرف و حدیث پشت سر ماست، ولی بدانید با قدرت می آییم و قهرمانی دیگر را هم می آوریم، اما شما که دنبال قانون هستید، همه را به یک چشم نگاه کنید. آقای کمیته شرایط! این نیست که فقط در خصوص پرسپولیس قانون را اجرا کنید. باز هم تأکید می کنم، بیشتر بازیکنان، مربیان و مدیران از باشگاه های قبلی طلب دارند. آقای فدراسیون و رئیس فدراسیون! ما فکر می کردیم با آمدن شما اتفاق جدید و خوبی می افتد، ولی دیدیم تیم همان تیم قبل است و همان قوانینی که نقص داشته، در حال انجام شدن است. فکر می کنم باید امروز بگوییم برنده بازی آقایان فدراسیون و کمیته شرایط بودند.

منبع: فرارو

به "اعتراض شدید پرسپولیسی ها؛ فدراسیون امروز برنده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض شدید پرسپولیسی ها؛ فدراسیون امروز برنده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید