ادعای عجیب بازیکن استقلال؛ مجیدی دست به جیب شود می بریم

به گزارش اسپند دود کن، فرهاد مجیدی در تابستان سال گذشته هم از جیب خود به بازیکنان استقلال پاداش داده بود.

ادعای عجیب بازیکن استقلال؛ مجیدی دست به جیب شود می بریم

به گزارش گروه ورزشی اسپند دود کن، موضوع پرداخت پاداش 10 و 20 میلیون تومانی از سوی فرهاد مجیدی به بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل تیم های پدیده و گل گهر سیرجان نقل محافل ورزشی است. برخی از مدیران فعلی و اسبق استقلال نسبت به این موضوع موضع گرفته و این را از ضعف مدیریت مجموعه می دانند.

به همین علت به یاد داریم فرهاد مجیدی که فصل گذشته هم پس از استراماچونی از هفته دوم نیم فصل دوم هدایت استقلال را در دست گرفت در دهم مرداد ماه سال 1399 پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به هر یک از بازیکنان تیم نفری 200 دلار پاداش داد.

مجیدی در آن زمان هم این پاداش را از حساب خودش به بازیکنان داد تا به نوعی کم کاری باشگاه در پرداخت پاداش به بازیکنان و مطالبات آنها را تلافی کرده باشد. روزهایی که احمد سعادتمند مدیر عامل وقت باشگاه اعلام کرده بود قصد دارد برای مذاکره با آندره آ استراماچونی راهی اروپا شود.

در همین باره یکی از بازیکنان استقلال به خبر ورزشی گفت: ما همواره سعی می کنیم بهترین نتایج را با استقلال بگیریم و البته هر زمان فرهاد مجیدی هدایت تیم را در دست دارد انگیزه های دوبرابر برای این منظور پیدا می کنیم. ولی جالب است که در این یکی دو سال هر زمان خودش وعده پاداش نقدی به بازیکنان داده ما حتما برنده شده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ادعای عجیب بازیکن استقلال؛ مجیدی دست به جیب شود می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب بازیکن استقلال؛ مجیدی دست به جیب شود می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید