آمار خودکشی در کالیفرنیا بیشتر از تلفات کرونا بوده است

به گزارش اسپند دود کن، پزشکان در کالیفرنیا می گویند در دوران قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعداد افرادی که به دلیل انزوای اجتماعی دست به خودکشی زده اند بیشتر از آمار تلفات کووید- 19 در این ایالت بوده است.

آمار خودکشی در کالیفرنیا بیشتر از تلفات کرونا بوده است

پایگاه خبری آمریکایی والینوز در گزارشی نوشت شواهد جدید نشان می دهد پاسخ دولت آمریکا برای مهار کووید-19 می تواند هزینه های بسیار بیشتری از آنچه فکر می شد، داشته باشد. پزشکان در مرکز پزشکی جان مویر کالیفرنیا می گویند در طی دوران قرنطینه، تعداد مرگ به دلیل خودکشی بیشتر از مرگ ومیر ناشی از کرونا بوده است.

در این خصوص، دکتر مایکل دبیازبنک با اشاره به آمار خودکشی ها گفت: این رقمی بی سابقه است. ما هیچ گاه در چنین مدت زمان کوتاهی شاهد این تعداد خودکشی نبوده ایم. منظور من این است که ظرف چهار هفته برابر با آمار یک سال، تلاش برای خودکشی صورت گرفته است.

تارنمای والینوز تعداد قربانیان خودکشی در کالیفرنیا را معین نکرده است.

این پایگاه خبری با اشاره به اینکه پیامدهای ناخواسته و ابعاد پنهان انزوای اجتماعی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، هشدار می دهد: انزوای اجتماعی می تواند مرگبار باشد. تحقیقات جدید نشان می دهد انزوای اجتماعی باعث اختلال در الگوی خواب، تغییر سیستم ایمنی بدن، التهاب و اختلال هورمونی می شود.

کارشناسان تاکید دارند افراد در دوران انزوای اجتماعی از طریق مجازی با دوستان و نزدیکان خود صحبت کنند و حتما در روز ورزش و تحرک بدنی داشته باشند.

کالیفرنیا به تازگی از برخی محدودیت های قرنطینه کاسته است.

این در حالی است که موج اعتراض های ضد تبعیض نژادی در آمریکا نگرانی های تازه ای را در مورد افزایش شمار مبتلایان به کرونا همزمان با برگزاری تظاهرات ها در شهرهای مختلف ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه سی ان ان، مقامات دولتی و بهداشتی آمریکا نگرانی خود را در این رابطه ابراز کرده اند مبنی بر اینکه شیوع کرونا در این کشور همزمان با تداوم اعتراض های خیابانی ممکن است سرعت بیشتری بگیرد.

در کالیفرنیا شمار مبتلایان در چند روز اخیر 11 درصد افزایش یافته است. طی چند روز گذشته افزایش 10 درصدی مبتلایان در 18 ایالت آمریکا گزارش شده است.

در همین حال فرماندار مینه سوتا طی اظهار نظری گفت با توجه به برگزاری اعتراض ها در شهرهای مختلف، انتظار افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا وجود دارد.

مقامات نیویورک نیز نسبت به افزایش سریع و چشمگیر کرونا طی اعتراض ها هشدار داده اند.

تا به امروز بیش از یک میلیون و 859 هزار نفر در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شده اند و نزدیک به 107 هزار تن هم جان خود را از دست داده اند.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "آمار خودکشی در کالیفرنیا بیشتر از تلفات کرونا بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار خودکشی در کالیفرنیا بیشتر از تلفات کرونا بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید